δεν είμαι ελεύθερος

δεν είμαι ελεύθερος να πω αυτά που πιστεύω

δεν είμαι ελεύθερος να πω αν είμαι ευχαριστημένος από τη δουλειά μου ή όχι

δεν είμαι ελεύθερος να πω ότι θέλω πιο πολλά λεφτά

δεν είμαι ελεύθερος να πω αν το αφεντικό μου είναι κάθαρμα

δεν είμαι ελεύθερος να πω ότι θέλω ελεύθερο χρόνο

φοβάμαι να πω ότι δεν είμαι κατενθουσιασμένος με αυτό το μαμημένο project και δε γουστάρω να δουλεύω δεκάωρα για αυτό

δεν είμαι ελεύθερος να πω αν η κυβέρνησή μου είναι τυραννική ή όχι

δεν είμαι ελεύθερος αν είμαι ανάπηρος

δεν είμαι ελεύθερος να είμαι ομοφυλλόφιλος

δεν είμαι ελεύθερος να είμαι Αλβανός – και προσπαθώ να μοιάζω, να φέρομαι και να μιλάω σαν Έλληνας

δεν είμαι ελεύθερος να πω αν το κράτος είναι διεφθαρμένο

δεν είμαι ελεύθερος να πω ότι η δημοκρατία σας είναι όσο πραγματική είναι και η ειλικρίνιά σας

δεν είμαι ελεύθερος να μιλήσω δημόσια και δυνατά

πρέπει να μιλάω ψιθυριστά και να κοιτάω ποιος είναι γύρω μου και ποιος με ακούει, όχι γιατί θα με πάνε στα δικαστήρια – αυτό είναι το λιγότερο -, αλλά γιατί θα χάσω τη δουλειά μου και τις επόμενες δουλειές μου, και είμαι μέχρι τον λαιμό στα δάνεια και στις κάρτες

ΕΔΩ, όμως, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ, ΡΕ ΠΑΛΙΟΚΑΘΙΚΙΑ!

δεν μπορώ να εκβιάσω κανέναν, γιατί δεν έχω κρυφές κάμερες, ραδιοφωνάκια και κοριούς – δουλεύω μπροστά από φανερές και κρυφές κάμερες, περπατάω και οδηγάω μπροστά σε κάμερες και μικρόφωνα

δεν «κρατάω» κανέναν στο χέρι, γιατί δεν είμαι τοκογλύφος ή τράπεζα – χρωστάω σε όλη την κοινωνία

δεν μπορώ να πουλήσω όπλα, ναρκωτικά, λαθρομετάστες και πουτάνες, γιατί δεν έχω λεφτά να τα αγοράσω – για αυτό και, αν ήμουν στην παρανομία, θα ήμουν ή πρεζάκιας ή λαθρομετανάστης ή πουτάνα

εδώ, βρήκα επιτέλους έναν χώρο όπου μπορώ να πω την αλήθεια όπως τη βλέπω εγώ, και όχι όπως τη βλέπετε εσείς – ακριβώς γιατί εδώ μπορώ να είμαι ανώνυμος

θα προτιμούσα χίλιες φορές να μπορούσα να λέω την αλήθεια επωνύμως, αλλά φοβάμαι, γιατί δεν ζω σε μια ελεύθερη κοινωνία – θα γίνει και αυτό, αλλά χωρίς εσάς και τις ρυθμίσεις σας

να σας πω ένα μυστικό;

ο κόσμος ψιθυρίζει πως όλοι είστε ίδιοι – ξερετε τι εννοεί; – βάλτε τον φυλακή!

νομίζετε ότι η κατάργηση της ελευθερίας των bloggers – γιατί αυτό ακριβώς θέλετε να κάνετε – θα σώσει κάτι από το κύρος σας; νομίζετε ότι με διοικητικά μέτρα θα αλλάξετε αυτό που σκέφτεται ο κόσμος για ‘σας; νομίζετε ότι ο φόβος θα αλλάξει την ουσία;

ό,τι και να κάνετε, σας έχουμε πάρει χαμπάρι, πάρτε το χαμπάρι!

ΥΓ όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τα «ενημερωτικά», υποτίθεται, blogs, γιατί οι δημοσιογράφοι, για να παραμείνουν δημοσιογράφοι, είτε λογοκρίνονται, είτε αυτολογοκρίνονται είτε και τα δύο, είτε γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς, είτε γιατί πληρώνονται για να μην κάνουν αλλιώς. Όσο για τα λαμόγια και τους εκβιαστές, χάρισμά σας, έτσι και αλλιώς δικοί σας είναι!

ενημέρωση ενημέρωση άποψη

One thought on “δεν είμαι ελεύθερος

Σχολιάστε

