θα σκάσεις επιτέλους;

Ο θορυβώδης άνθρωπος δεν παλεύεται. Έχω δύο στη δουλειά – ο ένας είναι ο προϊστάμενος, και καμιά μέρα θα τον στραγγαλίσω τον παλιοκαρι..λη! Μετά από κάποιες ώρες θορυβώδους παρουσίας τους στο χώρο, ταράζεσαι μόνο στο άκουσμα της φωνής τους.

Μα, δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει με αυτούς τους τύπους. Δε βλέπουνε, δεν ακούνε, και τα δύο;.. τι διάολο; Κατά κανόνα, δεν μπορείς να συνεννοηθείς μαζί τους. Όσο και να μιλάς, το δικό τους αυτοί. Είναι βαθιά εγωπαθείς -δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι αγνοούν την παρουσία άλλων ανθρώπων γύρω τους- αποσυντονίζουν τους πάντες και κουράζουν μόνο που υπάρχουν.Μια ανακατοσούρα!

Αυτό το πράγμα είναι, όμως, και θέμα πολιτισμού και αισθητικής, ρε παιδιά. Είναι σκέτη ασχήμια. Μία συνεχής διασπορά παράσιτων και σαβούρας στο γενικότερο κλίμα. Φοβάμαι μην ξεφύγει καμιά στιγμή από τον έλεγχό μου και ουρλιάξω σε κάποιον από τους δύο: «ΘΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΡΕ ΜΑΛΑΚΑΑΑΑ;»! Και δε με νοιάζει τόσο η αντίδρασή του -μάλλον θα σκάσει-, αλλά δεν πρέπει να ταράζομαι και ούτε έχω όρεξη. Με ποιο δικαίωμα, στην τελική να ταράζει την ηρεμία μου ένας by default δια-ταραγμένος κομπλεξικός;

12 thoughts on “θα σκάσεις επιτέλους;

  1. Ο Διευθυντής μου είναι έτσι. Βγαίνει στο διάδρομο και φωνάζει για να ακουστεί παντού ότι κουμαντάρει την κατάσταση. Εγώ το λέω λάουντ βόις μάνατζμεντ, αλλά δεν ξέρω, μπορεί να έχει και πιο επιστημονικό όνομα.

    ;)

  2. Μάνο, ο δικός σου είναι χειρότερος απ’ τον δικό μου. Το κάνει από ανασφάλεια. Ο δικός μου από εσωτερική κουφαμάρα (μια χαρά ακούει από τα αυτιά του).

    Herr K., η λύση που προτείνεις, εκτός από διπλή αποτελεσματικότητα έχει και χιούμορ :)

  3. Υπάρχουν διάφοροι «λόγοι» , για τους οποίους , μπορεί να εμφανίζεται μια τέτοια συμπεριφορά . Η ανασφάλεια , ο κομπλεξισμός , ο χειμαρώδης χαρακτήρας , η τάση για φιγούρα , η τάση «φωνάζει ο κλέφτης» , η προσπάθεια επιβολής και διάφορα άλλα τέτοια …
    Α … και κάτι άλλο :
    Όταν έκανα ειδικότητα στο ΑΧΕΠΑ της Θεσ/νίκης , είχαμε έναν Δ/ντή , που εμφάνιζε ακριβώς αυτή την συμπεριφορά . Επειδή , ήμουν ο πιο ήπιος τύπος εκεί μέσα (μετά … αγρίεψα , με την πάροδο των χρόνων κι εγώ) , και είχα πολύ καλές σχέσεις μαζί του , με εβαλαν να του μιλήσω …. Στην ερώτησή μου , γιατί ουρλιάζει και χτυπάει πόρτες , γραφεία κλπ , όταν εισβάλλει στον χώρο , πήρα την …. απάντηση :
    – Για να … σφίγγουν οι κώλοι ….
    ————————————-
    Ε … τί να πεις … Είναι κι αυτό ένας λόγος .
    Την καλημέρα μου .

  4. Με τον εαυτό τους το χουν τα προβλήματα Στέλιο. Όσο πιο πολύ φοβάται κάποιος, τόσο πιο πολύ φωνάζει.
    -Είχα έναν εργοδότη γέρο και φωνακλά κάποτε σε μια μεγάλη εταιρεία. Μια μέρα δυσανασχέτησα πως δεν με αφήνει να δουλέψω, και μου απάντησε: «δικιά μου είναι η δουλειά!». Σηκώθηκα από τη θέση μου και του την παραχώρησα να δουλέψει εκείνος λοιπόν! Μαλώσαμε που σκοτωθήκαμε :P αλλά δε μου ξαναφώναξε κι έμεινα εκεί άλλα δέκα χρόνια.
    -Ας μη σου βάζω ιδέες… ;)

  5. Σίλια, αν φτάσουν στο αμήν οι «ήσυχοι» και βάλουν τη φωνή, να δεις πώς θα σφίξουν οι κώλοι.
    Άσχετο: ξέρεις τι κάνει ο Αναμοχλευτής; Το μπλογκ του είναι απροσπέλαστο και εκείνος άφαντος. Ελπίζω να’ ναι καλά.

    Λιαστή Ντομάτα, σιγά μην έμεινες δέκα χρόνια 23 χρονών κορίτσι. Απ’ τα 8 δουλεύεις; ;) :)

  6. Πάντως εγώ νομίζω ότι φταίει που έχουν να κάνουν σεχ για αιώνες.. Αν σε έχουν φάει οι αράχνες τότε γίνεσαι νευροπαθής και όλα σου φταίνε.
    Έχω μια θεία που είναι χήρα εδώ και χρόνια.
    Περιττό να σας πω πως τα νεύρα της χρόνο με το χρόνο χειροτερεύουν. Δεν ξαναπαντρεύτηκε για χάρη των παιδιών της (έτσι λέει αν και έχω άλλη άποψη επ αυτού) και επειδή κοκό γιοκ τα νεύρα της είναι διαλυμένα. Αλλάζει χαρακτήρα στη στιγμή, φωνάζει άνευ λόγου και αιτίας, κάνει ζήτημα το παραμικρό και δεν είναι ευχαριστημένη με τίποτα.
    Νομίζω πως θα πρέπει να κάνεις ένα δώρο σε αυτούς τους τύπους από μια φουσκωτή κούκλα ή το τηλέφωνο από καμία καλή κοπέλα που εργάζεται «κατ’ οίκον»..

  7. ξέρετε οποιεσδήποτε πληροφορίες για αυτό το θέμα σε άλλες γλώσσες;

  8. Παιδια ακουστε … Δεν ειναι οτι δεν εχουν κανει σεξ ή το ενα η το αλλο..
    Ειναι ολα μαζί…
    Δηλαδή για να θελει κανεις να γινει προισταμενος η αφεντικό -έιτε στο Δημοσιο ειτε στον Ιδιωτικό τομεα (κι εκει καλά κουμασια συνατας κιας λένε οι…αναρχοφιλελευθεροι οτι μονο στοΔημοσιο)

    -για να γουσταρεις δηλαδή να γινεις προισταμενος
    Πρεπει να τοχεις μεσα σου .. Να το θελεις να το τραβαει -που λένε – να θελεις να δειξεις πως εχεις εξουσια (γιατί τι αλλο ειναι η οποια εξουσια παρα η επιδειξη της

    Δηλαδή …και σεξ να κανουνε οι εν λόγω θα φωναζουν και πιο πολύ απο την οποια παρτενερ….σεξουσιαζουν..

    -και ουχι διοτι το απολαμβανουν
    -αλλά δια να το ακουσουν οι Γειτονες
    (τι σου κανω μανα μου κλπ)

    με συνεπεια να μη το απολαμβανουν γιατί το μυαλο τους τοχουνε στους γειτονες

    και να παγαινουν την αλλη μερα στη Δουλεια ολο Νευρα και να ξεσπανε απανω στους υφισταμενους

    (ελπιζοντας ετσι οτι μπορει να εντυπωσιασουν καμμια γκομενα για να σεξουσιασουν ωστε να τους ακουσουν οι γειτονες κλπ )

    Φαυλος κύκλος

Σχολιάστε

