ταχυδαχτυλουργίες

28/5/2008 (εχθές)

13.00: Βγάζω 400 ευρώ από το λογαριασμό μισθοδοσίας μου.

13.05: Αφήνω 100 ευρώ δώρο για μια συνάδελφο που παντρεύεται.

18.30: Πληρώνω 40 ευρώ ιντερνεττηλέφωνο (μία λέξη).

18.40: Βάζω 200 ευρώ σε μια πιστωτική μπας και ξεχρεώσω σιγά-σιγά (τη συγκεκριμένη πιστωτική, όχι γενικά).

21.30: Πληρώνω 60 ευρώ επίσκεψη στον γιατρό μου (στον οποίο έχω πάει από τις 19.00).

22.10: Παίρνω τη γυναίκα μου από το μετρό (έχει πάει να δει μια φίλη αφού σχόλασε κατά τις  19.00). Στο δρόμο προσπαθώ να της εξηγήσω πώς γίνεται το κόλπο που εξαφανίζεις 400 ευρώ πριν καλά καλά το καταλάβεις. Δεν το πιάνει.

«Είσαι σίγουρος πως δεν στα πήρανε;», με ρωτάει.

Βρε λες;

2 thoughts on “ταχυδαχτυλουργίες

  1. ΅Εμ ,… δεν στα «πήρανε» ;….
    Πάλι ευγενικά (με τρόπο) σου τό’ πε η γυναίκα σου . Αν ήμουν εγώ η γυναίκα σου θα σου έλεγα :
    – Άντε … πάλι σου τα πήρανε …
    Κι αυτό όχι γιατί δεν είμαι αρκούντως ευγενική , αλλά …. μου «τα έχουν πάρει» , αμέτρητες φορές (δηλαδή , είμαι πιο …. έμπειρο θύμα κλοπής) …
    Άστα …
    ———————————–
    ΥΓ . Η μεγαλύτερη «κλοπή» , οι … πιστωτικές κάρτες … Το ξέρεις φαντάζομαι , αλλά όσο και να το «ξέρουμε» , πάλι την πατάμε .

  2. Αυτή είναι η πιο έμπειρη κλοπή. Να ξέρεις ότι θα σε κλέψουμε αλλά μην μπορείς να το αποφύγεις. Όχι ερασιτεχνισμοί.

Σχολιάστε

