γυναίκα, καφέ!

«Φτιάξε έναν καφέ!» – ύφος κοφτό, αυστηρό, σίγουρο, που δεν αφήνει περιθώρια.

μικρή παύση…

«Δεν μπορώ τώρα…» – ύφος εντελώς αδιάφορο και χαλαρό, σχεδόν νωχελικό.

«Άσε! [την κόβω απότομα πριν συνεχίσει, …που δεν είχε σκοπό, αλλά εγώ την έκοψα για λόγους πρεστίζ] θα φτιάξω μόνος μου!» – ύφος κοφτό, αυστηρό, σίγουρο, που δεν αφήνει περιθώρια.

μικρή παύση…

«Θες; Αλλά μόνο ελληνικό σκέτο!» – ύφος πολύ αυστηρό, που δεν αφήνει κανένα περιθώριο.

«Βάλε» – ύφος χαλαρό, σχεδόν νωχελικό.

Σιγά που θα της έφτιαχνα χωριστό καφέ. Την έχω σκίσει εγώ τη γάτα!

[κουκλάκι μου, πλάκα κάνω, ε;]

12 thoughts on “γυναίκα, καφέ!

  1. Σύντροφε, αυτές οι μικρές μας νίκες είναι που μας κρατάνε.

    ;)

    (εγώ πλέον δε ρωτάω καν. Πάω και της φτιάχνω ξεχωριστό)

  2. Και εγώ χωριστό της έφτιαχνα, μέχρι που μια μέρα πήρα ανάποδες και έγινε χαμός, μιλάμε. Και από τότε πίνω τον καφέ μου… όπως τον πίνει εκείνη. Οπότε φτιάχνω έναν και για τους δυο μας ;) .
    Θέλει αποφασιστικότητα και σωστή τακτική η αντίσταση, σύντροφέ μου.

  3. Γυναίκααααα, καφεεεεε….
    Γυναίκααααα, καφεεεεε..
    Γυναίκααααα, καφεεεεε.
    Γυναίκααααα, καφεεεε
    Γυναίκααααα, καφεεε
    Γυναίκααααα, καφεε
    Γυναίκααααα, καφε
    Γυναίκααααα, καφ
    Γυναίκααααα, κα
    Γυναίκααααα, κ
    Γυναίκααααα,
    Γυναίκααααα
    Γυναίκαααα
    Γυναίκααα
    Γυναίκαα
    Γυναίκα
    Γυναίκ
    Γυναί
    Γυνα
    Γυν
    Γυ
    Γ
    .
    .
    .
    .

  4. Θα … τσαταλιαστούν τα νεύρα σου με τους καφέδες ….
    Να τους κόψεις …
    Να φτιάχνεις καφέ , μόνο για εκείνη .
    ——————————
    Ήμουν έτοιμη να σε μαλώσω για το ότι «δεσμεύτηκες» , μικρός-μικρός …
    Αλλά τώρα , ησύχασα …
    Είσαι σε καλά χέρια .

  5. @ Pavlos
    Στης κουφής την πόρτα…

    @ Silia
    Για χαζό με πέρασες; Να μην ξέρω σε τι χέρια βρίσκομαι; ;)

Σχολιάστε

