εξυπνάδες

[δεν είναι δικές μου, είναι των κυρίων που αναφέρονται στα δεξιά μετά το τέλος κάθε ενότητας. Από το γνωμικολογικόν τις έκλεψα :) ]

  • Βαθιά μέσα του, κανένας άνθρωπος δεν είναι δυνατόν να έχει σε μεγάλη υπόληψη τον εαυτό του.
  • Μέσα στο χιούμορ βρίσκει κανείς τον αστεϊσμό ενός ανθρώπου που είναι σπάνια ευδιάθετος και ποτέ ευτυχισμένος.
  • Τράπεζα είναι το μέρος που σου δανείζουν χρήματα, αν μπορείς ν’ αποδείξεις ότι δεν τα έχεις ανάγκη.
  • Όλοι μιλούν για τον καιρό, αλλά κανένας δεν κάνει τίποτα γι’ αυτό.
  • Mark Twain

  • Έχω μια απάντηση. Έχει κανείς καμιά ερώτηση;
  • Δεν μπορώ να ακούω για πολλή ώρα Βάγκνερ. Αρχίζω να έχω την επιθυμία να εισβάλω στην Πολωνία.
  • Πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω, πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη.
  • Το σεξ είναι μια κενή εμπειρία, αλλά για κενή εμπειρία, είναι αρκετά καλή.
  • Τα λεφτά είναι καλύτερα απ’ τη φτώχεια, αν μη τι άλλο, για οικονομικούς λόγους.
  • Γούντυ Άλλεν

  • Οι άντρες παντρεύονται γιατί είναι κουρασμένοι. Οι γυναίκες γιατί είναι περίεργες. Και οι δύο απατούνται.
  • Οι τραγωδίες των άλλων διακρίνονται πάντα για την απελπιστική τους κοινοτοπία.
  • Oscar Wilde

  • Δεν μπορώ να ανήκω σε μια λέσχη που καταδέχεται να έχει μέλος κάποιον σαν και μένα.
  • Πέρασα μια υπέροχη βραδιά, αλλά όχι απόψε.
  • Ποτέ δεν ξεχνώ ένα πρόσωπο, αλλά στη δική σας περίπτωση, θα κάνω μια εξαίρεση.
  • Groucho Marx

  • Δεν περνάει ούτε μια μέρα που να μην απατώ τον εαυτό μου.
  • Θα ήθελα να γνωρίσω τον εαυτό μου , αλλά δεν έχω στοιχεία.
  • Έχω αποδυθεί σε ένα πολύ σκληρό αγώνα εναντίον των ιδανικών της νεότητάς μου.
  • Για να γράφεις για τη ζωή πρέπει κάπου-κάπου να ζεις κιόλας. Τι σπαστικό χάσιμο χρόνου!
  • Αυτό που με κρατάει στη ζωή είναι ότι δε θέλω να χάσω το τέλος του κόσμου.

Altan

3 thoughts on “εξυπνάδες

  1. «Μέσα στο χιούμορ βρίσκει κανείς τον αστεϊσμό ενός ανθρώπου που είναι σπάνια ευδιάθετος και ποτέ ευτυχισμένος».
    Όσο το διαβάζω, τόσο μου φαίνεται πως είναι η περίπτωσή μου.

  2. «Βαθιά μέσα του, κανένας άνθρωπος δεν είναι δυνατόν να έχει σε μεγάλη υπόληψη τον εαυτό του.»
    Όσο το διαβάζω, τόσο μου φαίνεται πως είναι η περίπτωσή μου.

    -Γειά σου Στέλιο! :P

  3. Καλά να πάθεις και εσύ, για να διαβάζεις «εξυπνάδες».

    Γεια σου, ντοματούλα! :)

Σχολιάστε

