break on through

Σήμερα έχω κάτι ανεξήγητα κέφια.

Ίσως γιατί αρχίζει η επίδραση κάτι σούπερ εγγλέζικων βιταμινών από την Κίνα που άρχισα πριν από μερικές μέρες.

Ίσως γιατί τσακώθηκα το πρωί κατά τις εφτά παρά με τη συμβία μου και τα ξαναφτιάξαμε κατά τις εννιά παρά. Στο μεταξύ κοιταζόμασταν μόνο πλαγίως, όσο πλαγίως γίνεται, με την άκρη άκρη του ματιού στην άκρη άκρη του οπτικού πεδίου, όλο μίσος απύθμενο, με βλέμμα απειλητικό και μια ταμπέλα «προσοχή δαγκώνει» στο κούτελο (στο δικό της, στο δικό μου είχα κρεμάσει «προσοχή δαγκάνει ό,τι πεις μια φορά παραπάνω!» Χα!)

Στην πραγματικότητα, όμως, η ανεξήγητη ευθυμία μου μάλλον εξηγείται από την ανυπομονησία -την οποία νιώθω μέσω κοσμικών κυμάτων- του σύμπαντος ολόκληρου για το σημερινό πείραμα που θα κάνει μια τεράστια μαύρη τρύπα στην οποία θα πέσουμε όλοι μέσα και όλα θα γυρίσουν ανάποδα. Εγώ, για παράδειγμα, θα γίνω ψηλός, δυνατός, μαύρος, όμορφος, έξυπνος και πετυχημένος ;) .

Κυβέρνηση δεν θα ‘χουμε, καθότι δεν θα υπάρχει κράτος, θα μαζευόμαστε όμως κάθε τέσσερα χρόνια και θα ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ με αρχηγό τον ΓΑΠ, έτσι για τη φάση. Τα παιδιά θα πηγαίνουν κάθε μέρα εκδρομή και καμιά φορά θα κάνουν και μάθημα. Το τσιγάρο θα κάνει καλό. Οι γυναίκες, όσο τρώνε (κυρίως γλυκά) θα αδυνατίζουν. Θα δουλεύουμε μόνο Σαββατοκύριακα. Στο μουντιάλ του 2010 ο Ζιντάν θα ρίξει καρακουτουλιά στον ψηλό τον Ιταλό που δεν θυμάμαι πώς τον λένε και την αποβολή θα την φάει ο προαναφερθείς ψηλός Ιταλός. Τα τέσσερα παιδιά του υπουργού θα αμαρτήσουν για τον πατέρα τους. Οι Έλληνες θα οδηγούν υπεύθυνα και όταν οι άλλοι θα είχαν δημοκρατία και φιλοσοφία οι Έλληνες θα ήταν στα δέντρα. Οι stomp θα γραφτούν κιθάρα και πιάνο. Η μπλογκόσφαιρα θα γίνει κύβος. Η Τσέλσι θα πάρει Champions League. Και πολλά άλλα…

Τα λέμε από την άλλη πλευρά.

24 thoughts on “break on through

  1. Για αρχή κόψε τις «βιταμίνες» της Τσου Λη !
    Πλούσιος γίνε…εισοδηματίας….κι άσε τα «λέγε με Τσίπρα» !
    Αυτό με το ΠΑΣΟΚ…με προβλημάτισε ολίγον τι (και δεν το συνηθίζω) ! Γιωργάκη συνεχώς ? Μετά το βλέμμα του Βούδα (Κωστάκης) πως ν’ αντέξουμε το βλέμμα της ιερής αγελάδας κοντοχωριανής του Βούδα ?
    Το τσιγάρο κάνει καλό..ΤΕΛΟΣ ! Τρώω γλυκά και δεν παχαίνω…αυτό που μου χαλάει την σιλουέτα είναι το νερό ! Σαββατοκύριακα δεν δουλεύω …το έχω κατακτήσει η εργαζόμενη ! Αυτά με τα ποδοσφαιρικά δεν με αγγίζουν γιατί δεν εμπεριέχουν τον ένα και μοναδικό …ΜΠΑΟΚ !
    Άσχετο….ανήκω στους Ελοχίμ….να ανησυχώ κύριε Λιακόπουλε ?

  2. Μήπως αντί για καρακουτουλιά ο Ζιντάν, του κάνει …ανάποδο ψαλίδι;

  3. Σε είχα καταλάβει εγώ (που δεν μου ξεφεύγει τίποτα), ρε συ τσούχτρα. Αυτό το tsouxtra…is back μου έβαλε βρυλ στ’ αυτιά. Από πού ήρθε, λέω, αυτή; Από τα τάρταρα ήρθε, φως φανάρι! Αυτό που δεν ήξερα είναι ότι υπάρχουν τσούχτρες Ελοχίμ (αλλά, είπαμε, δεν μου ξεφεύγει τίποτα).
    Καλή επιτυχία με την ΑΕΓΚ. Ουγκ!
    Το τσιγαράκι κάνει καλό. Κρίμα που μερικοί δεν το σηκώνουμε.
    Για πλάκα, ρε, λέμε θα ψηφίζουμε, αφού δεν θα υπάρχει κράτος. Αταξική ακρατική κοινωνία θα ‘χουμε. Από τον καθένα ανάλογα με τις δυνατότητές του και στον καθένα ανάλογα με τις ανάγκες του. Δικαίωμα στην τεμπελιά κ.λπ.
    Πλούσιος, ε; Και εισοδηματίας; Να το κάνω για τα παιδιά μου (που δεν έχω ακόμα, αλλά των φρονίμων τα παιδιά…);
    Γιατί να κόψω τις βιταμίνες. Θα περάσω από τεστ;

    ***

    Μανο, ξέχασα να γράψω πως η «ποίηση στη σκάλα» θα το γυρίσει στα γαλλικά… Καλός είναι και στα ανάποδα ψαλίδια ο Ζιντάν.

    ***

    Με λύπη μου σας πληροφορώ, αγαπητοί μου φίλοι, ότι μας δουλεύανε για τις μαύρες τρύπες. Μόνο, λέει, κάτι μικρούλες μπορεί να δημιουργηθούν, που θα εξαερωθούν αμέσως. Κρίμα στα όνειρα.

  4. Τσούχτρα Ελοχίμ…με φίλους Νεφελίμ…υδραυλικό τιμόνι, αεροτομές, λάστιχα βριτζεστον, και κινητήρα Ferrari (Μιχαλάκης for ever)
    Την επιτυχία με την ΑΕΓΚ την έχουμε σίγουρη (λέμε τώρα) .
    Τι είδους πλάκα είναι αυτή που εμπεριέχει ΠΑΣΟΚ και Γιωργάκη ? Παγώσαμεεεεε
    Να κάνεις πολλές πολλές ΕΠΕ και οφσορςςςς για τα παιδιά σου γιατί το ηθικόν είναι και νόμιμον (γεία σου Βουλγαράκι με τα ωραία σου )
    Όσον αφορά στα της Τσου Λή …βιταμινούχα σκευάσματα…να τα κόψεις…γιατί το predictor color λένε πάντα την αλήθεια, ότι ψέμμα στη ζωή σου και να πείς….(μι μινόρε )

  5. Ποια predictor, καλέ; Αυτά δεν είναι τεστ εγκυμοσύνης; Λες να μείνω έγγυος με τις αγνές εγγλέζικες από την Κίνα βιταμινούλες μου; Να βιαστώ τότε με τις ΕΠΕ και τις οφσορζ.

  6. Η σκάλα το είχε γυρίσει από καιρό, αλλά δεν το ξέρατε. Κάτι σαν τον Ιανό, διπρόσωπη και ψηλά στα συννεφένια της σεντόνια αρμενίζει από τότε που θυμάται τον εαυτό της. Πώς σου φάνηκε το ποίημα; (Επεται το ελληνικό κείμενο, αύριο)

    Σήμερα, γιατί έχω τόσο καλή διάθεση κι εγώ; Δεν είναι το πείραμα και η μαύρη τρύπα λες;

  7. Μ’ αρέσει ο ήχος του, αλλά θα στα πω κι από κει, μόλις το διαβάσω λίγο πιο προσεκτικά. Έχει και λάθη, όμως, και το μάτι πέφτει πάνω τους και με αποσπάει. Είναι κι αυτή η διαρκής κούραση… Μωρέ θα σκάσω στις βιταμίνες και ας μείνω έγγυος.

    Πάει η μαύρη τρύπα… ψέμα.

  8. Εγώ μπορώ να επιλέξω ΜΟΝΟ τα γλυκά (και ιδιαίτερα αυτά με τη μαύρη σοκολάτα)? ΟΟΟΟΟΟλα τα υπόλοιπα τα αφήνω για τους άλλους! Ψηλό μελαχρινό με γκριζοπράσινα μάτια και αρχή γκρίζων κροτάφων προβλέπει η τρύπα?
    Την καλησπέρα μου. Ευθύμησα.

  9. Όπως καταλαβαίνεις, didymina, η μαύρη τρύπα προβλέπει ό,τι σου κάνει κέφι. Αλλά, τι τον θέλεις τώρα, βρε παιδάκι μου, τον ψηλό, μελαχρινό με γκριζοπράσινα μάτια και αρχή γκρίζων κροτάφων; Καλό παιδί να ‘ναι… :) .
    Α, και δε σου ‘πα, είναι απαραίτητα τα γλυκά, και ιδιαίτερα αυτά με τη μαύρη σοκολάτα.
    Δεν ξέρω αν ευθύμησες, αρκεί να σου φτιαξε η διάθεση!
    Την καλημέρα μου και καλώς ήλθες. Εμείς μπρούμε να σε βρούμε κάπου;

  10. Δεν κατάλαβα, τον ψηλό πρασινομάτη θα τον ρουφήξει η τρύπα ή θα τον φέρει επί σκηνής;

  11. Α, ρε Μάνο! Αφού είσαι άσχετος περί τα φυσικά. Η Μαύρη τρύπα ρουφάει όλο τον κόσμο και δεν ξέρουμε τι τον κάνει. Αλλά εγώ, που έχω κάνει πολλά χρόνια έρευνα πάνω στο θέμα, ξέρω πολύ καλά ότι όταν μπαίνει κάνει στη μαύρη τρύπα γίνεται το ανάποδό του. Έτσι, αν η λακούβα ρουφήξει τον κόσμο, θα έρθουν τα πάνω κάτω, κατάλαβες;

  12. Εγώ , είμαι κακόκεφη σήμερα …
    Κάπου διαβάζοντας σε σήμερα , ψιλοχαμογέλασα , αλλά στην τελική , πάλι η κακοκεφιά μου έμεινε …
    Κρίμα (για μένα) .
    Χαίρομαι για σένα .

  13. Σίλια, όλο το πρωί προσπαθώ να σου απαντήσω. Δεν βρίσκω κάτι. Εύχομαι η κακοκεφιά να περάσει γρήγορα η π@@να! Αν όχι, γίνετε φιλενάδες, βάλ’ την στο πληκτρολόγιο, κάτι θα βγει… Φιλιά!
    Καλό ΣΚ!

    ***

    Μάνο, εσύ δε χρειάζεσαι απάντηση. Βοηθάς ;) .
    Καλό ΣΚ, φίλε μου!

  14. Καλώς σε βρήκα….
    Ωραία οπτική αυτή η ανάποδη!!!!

    Με έκανε και γέλασα!!
    Μόνο που ανησυχώ λίγο….δηλάδη τώρα εγώ η ξανθιά πρέπει να αρχίσω να μαθαίνω να περπατώ με τα χέρια????

    Α θα διαμαρτυρηθώ …εδώ μου πήρε 40 χρόνια να μάθω να περπατώ με τα πόδια…Με τα χέρια ..??? Ε ποτέ…

    Καλημέρα

  15. Δεν θα χρειαστεί, ξανθιά μου. Θα φέρουμε τον κόσμο ανάποδα, κι έτσι θα περπατάμε κανονικά. Κατάλαβες; Εγώ όχι. :)

  16. κέφια είδα και σταμάτησα,
    πάντα τέτοια!
    καλώς σε βρίσκω ξανά
    δυνατό Σεπτέμβρη εύχομαι

    φιλιά

  17. Οι δυο τελευταίες παράγραφοι του ποστ, αποτελούν πηγή έμπνευσης. Προσεχώς έμμετρες, ομοιοκατάληκτες και μελοποιημένες (εκεί που είχα ψιλοστερέψει από ιδέες….)

    υσ.Θα μου επιτρέψεις να εξαιρέσω την Τσελσι απο το τσαμπιονς λιγκ.

  18. Μαγάλη μας χαρά να σου φρεσκάρουμε την έμπνευση, αγαπητέ φίλε. :)

  19. @ manos
    Το έχω ακούσει καλέ μου … και έχει γαληνέψει η ψυχή μου ακούγοντάς το .
    Μου το χάρισε το CD , o … «κολλητός» του μεγάλου μου του γιού , πριν λίγο καιρό …. Μ’ έχουνε πάρει χαμπάρι και τα πιτσιρίκια … Τί πιτσιρίκια δηλαδή ;… Τριαντάρηδες , … καλή τους ώρα .
    Σ’ ευχαριστώ .

Σχολιάστε

