θα ‘θελα να το είχα γράψει εγώ

Πάρε ανάσα και πιες το μονορούφι

5 thoughts on “θα ‘θελα να το είχα γράψει εγώ

  1. Κλειστοφοβική αυτοκριτική μεν …η καθεμέρα μας δε !

    Καλημέρα άρχοντα !

  2. Ο μόνος που δεν το είδε ως αυτοκριτική είμαι εγώ, δηλαδή;

    Καλημέρα, καλή μου τσούχτρα!

  3. Στην ματαιοδοξία μας στηρίζεται ..αυτό το *…….ακόμα*.

    Στην πίστη ότι το πάντα είναι πιο δυνατό…..και όλο αναβάλουμε!!!!

  4. Δεν είναι αυτοκριτική, Στέλιο. Δεν το έγραψα με το μαστίγιο στο χέρι.

  5. Ξανθιά (tdjm), και στα υλικά δεσμά που μας καθηλώνουν στις τάσεις προσκόλλησης στην μίζερή μας πραγματικότητα, ίσως.

    ***

    Μάνο, και εμένα έτσι μου φάνηκε. Κάτι σαν οι ανάγκες και οι επιθυμίες σε αντίθεση με την καθήλωση τους από την πραγματικότητα, ή «I got a strong urge to fly / but I got nowhere to fly to», που θα έλεγαν και pink floyd (στο τραγούδι «nobody home» από τον δίσκο «the wall».

    ΥΓ. και εγώ σ’ αγαπάω… :D

Σχολιάστε

