άγιε μου βασίλη

Άντε γαμήσου!

[Αχμέντ, 5 ετών, Γάζα]

28 thoughts on “άγιε μου βασίλη

  1. Σιγά να μην ασχολείται ΚΑΝ κανείς με τον άγιο βασίλη και τις λοιπές αρχιδιές της δύσης…

  2. Τρομερά τα όσα συμβαίνουν.

    Και δυστυχώς ούτε μια στάλα αισιοδοξίας για το δράμα του παλαιστινιακού λαού.

    Και όλα αυτά πάνω που είχαμε αρχίσει να αναθαρούμε λίγο με τα δικά μας…

  3. Καλή Χρονιά για όλους μας και όλο τον κόσμο, παιδιά!

    Καλώς ήλθες, Zed.

  4. Και από εδώ η ίδια ευχή …..προς τον Αγιο Βασίλη για χάρη του Αχμέντ!!!

    Καλή Χρονιά απαιτώ Στέλιο!! για όλους!

  5. Τον είχε πετύχει ο Αι-Βασίλης σ’ένα στενό και τον ξυλοφόρτωσε, γι αυτό άργησε.

  6. ναι ρε γαμώτο… τώρα πια νομίζω ζούμε όλοι σε μια δίνη και περιμένουμε να δούμε τι θα μας βρει παρακάτω. γιατί ό,τι βρίσκει τον γείτονά σου, βρίσκει και εσένα. γι’ αυτό και δεν μπορώ άλλο να παρακολουθώ από τον καναπέ μου τα δελτία ειδήσεων σαν να ήταν «θέαμα». την κλείνω την ρημάδα την τηλεόραση, αφού τίποτα δεν προσφέρω. άσχημοι καιροί. δύσκολοι για πρίγκιπες πραγματικά.

  7. Σαν να παρακάθισε ο Αγιος μου φαίνεται..

    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ….*Μάνο*

  8. -Δεν πάει βρε πουλάκι μου… τι επιμένεις με την ίδια ανάρτηση από τις 29 του περασμένου μήνα? Oπόταν, δώσε σημεία ζωής λέμε…

  9. Φιλιά, ξανθιά μου!

    ***

    Ντοματούλα, δεν αργώ. Τα φιλιά μου και σε εσένα!

    ***

    Ποιητή μου, δεν αργώ (κάπου το ξανάγραψα αυτό). Τα φιλιά μου επίσης! (και αυτό κάτι μου θυμίζει)

  10. Αυτό το ποστ θα κρατήσει μέχρι την πρωτοχρονιά του 2010 απ ό,τι βλέπω. (Ετσι θα είναι και πάλι επίκαιρο).

  11. Περιμένει να φτάσουν 100 τα σχόλια του στυλ «γύρνα πίσω» και τότε θα απαντήσει

  12. Άρχοντα Στέλιο η παρούσα ανάρτηση άρχισε να… μυρίζει. Παρακαλώ όπως αντικατασταθεί απο μια νέα.
    Ελπίζω και εύχομαι να είσαι καλά !

    Τα σέβη μου !

  13. Αγαπητέ Κύριε Όμορφε
    Όπως λέει παραστατικότατα η ανωτέρω κυρία η ανάρτηση άρχισε να μυρίζει με αποτέλεσμα να ένοχληθεί η ευαίσθητη μύτη μου που όπως θα ενθυμείσθε σάς ανακάλυψε στα πρώτα σας δειλά μπλογκοβήματα…
    Ως εκ τούτου και επειδή δύναμαι …δια να ομιλώ, παρακαλώ να αποκαταστήσετε την προσήκουσα τάξη με ανάρτηση ανάλογη των προσδοκιών μας και της …ομορφιάς σας.
    Ευχαριστώ

  14. Φίλοι μου, το ενδιαφέρον σας με κάνει να ντρέπομαι. Σύντομα θα ξαναγυρίσω στην μπλογκοπαρέα που πολύ μου λείπει. Ειδικά τώρα που γκάστρωσα και τον Μάνο, θα έχει πολύ ενδιαφέρον.

    Τα φιλιά μου!

Σχολιάστε

