κανίβαλοι

Ο αποκλεισμός της Παπαχρήστου από την Ολυμπιακή ομάδα είναι πράξη υποκριτική, αντιδημοκρατική και επιπλέον κανιβαλική.

Αυτοί που την απέκλεισαν δεν δίνουν δεκάρα για τον ρατσισμό και τον φασισμό. Οι πολυεθνικές που σπονσοράρουν τους Ολυμπιακούς και τους υπεραθληταράδες παράγουν τα προϊόντα τους σε συνθήκες σκλαβιάς. Συνεργάζονται με ολοκληρωτικά και φασιστικά καθεστώτα. Κάνουν μπίζνες με μαφιόζους. Την Παπαχρήστου την πέταξαν έξω για να μην βλαφτεί η εικόνα των εταιριών που τη σπονσοράρουν.

Η ΔΗΜΑΡ, που έριξε το σύνθημα για τον αποκεφαλισμό της Παπαχρήστου, συμμετέχει στην κυβέρνηση που κλείνει τους πρόσφυγες σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, υπερασπίζεται το ιερό δικαίωμα στην απεργοσπασία και έχει πρωθυπουργό τον Σαμαρά, που θέλει να «ανακαταλάβουμε τις πόλεις από τα γκέτο των μεταναστών».

Είναι κανίβαλοι. Τρώει ο ένας τον άλλον! Φασίστες τρώνε φασίστες (αυτό κι αν είναι σπιτικό φαγητό).

Ως χρήστη του internet όμως, και των social media, και ως δημοκρατικό πολίτη δεν με αφορά τόσο η «ενδοοικογενιακή» διαμάχη μεταξύ φασιστών. Με αφορά πολύ περισσότερο η ελευθερία μου να λέω την άποψή μου όποια και αν είναι αυτή. Η ελευθερία έκφρασης και η πολιτική ελευθερία, δεν παρέχονται με πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Αν θέλουμε να την έχουμε εμείς -οι καλοί, οι δημοκράτες κ.λπ.- θα πρέπει να την έχουν και οι άλλοι, οι κακοί. Είναι ένα αγαθό, που είτε το έχουμε όλοι, είτε κανένας.

Αν μπορώ να λέω τη γνώμη μου επειδή είναι εντός των πλαισίων που θέτουν κάποιοι, τότε δεν είμαι ελεύθερος να τη λέω. Απλώς μου έχει επιτραπεί να τη λέω. Ελεύθερος να εκφράζομαι είμαι όταν μπορώ να λέω τη γνώμη μου δημόσια χωρίς να μου έχει προηγουμένως επιτραπεί και χωρίς τον φόβο συνεπειών.

Βέβαια, δεν έχω αυταπάτες. Δεν υπάρχει ελευθερία έκφρασης σήμερα. Άλλωστε και εγώ με ψευδώνυμο φράφω τα περισσότερα που γράφω στο internet. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν χάσει τη δουλειά τους λόγω των απόψεών τους. Που δεν έχουν προσληφθεί ποτέ λόγω των απόψεών τους, που αυτολογοκρίνονται για να μη χάσουν την δουλειά τους. Δεν είναι μόνο η Παπαχρήστου το θύμα της ανελευθερίας. Παρόλα αυτά, είναι και αυτή ανάμεσα σε εκείνους που πλήρωσαν για τις ιδέες τους.

Όπως διάβασα και κάπου αλλού στο net, ένας φασίστας είναι ιδανική αφορμή για την περιστολή των δημοκρατικών ελευθεριών όλων μας. Ποιος θα κατηγορήσει την κυβέρνηση για φασισμό όταν αυτή δίνει μάχη εναντίον των φασιστών;

Και μια τελευταία παρατήρηση: κουφάλες φασίστες, εμείς οι κομμουνιστές θα ματώσουμε για να μπορείτε εσείς να λέτε τις φρικαλεότητές σας ελεύθερα!

Σχολιάστε

